Najczęściej zadawane pytania Planowanie

Liczba dostępnych dni w Twoim Primio jest proporcjonalna do liczby posiadanych udziałów. Na przykład, jeśli posiadasz 1/8 własności możesz mieć wyłączny dostęp do nieruchomości przez 45 dni w roku, a jeśli posiadasz 1/4 własności – masz prawo do 90 dni w roku.

Średnio właściciele przebywają w swoich domach 6-7 razy w roku, w zależności od osobistych preferencji dotyczących podróży. Ostatecznie to Ty decydujesz, które daty są dla Ciebie najważniejsze, a Twoje wykorzystanie może się różnić w zależności od roku.

Aplikacja Primio jest łatwa w użyciu i sprawiedliwa dla właścicieli, oparta na liczbie posiadanych udziałów. Aplikacja wyświetla dostępność w czasie rzeczywistym i obsługuje dwa rodzaje pobytów właścicieli: ogólne i natychmiastowe.

  • Pobyty ogólne są organizowane z wyprzedzeniem do 24 miesięcy, a każdy właściciel ma dostęp do 1 pobytu ogólnego, który przypada na specjalną datę.
  • Pobyty natychmiastowe są rezerwowane od 2 do 30 dni przed przyjazdem.

Pobyty z natychmiastowe dają właścicielom większą elastyczność w rezerwowaniu czasu w swoich domach bez konieczności planowania z dużym wyprzedzeniem. Otwarte terminy w aplikacji Primio można rezerwować jako pobyty z krótkim wyprzedzeniem na 2-30 dni przed datą przyjazdu. Pobyty natychmiastowe nie wliczają się do liczby pobytów ogólnych (4 pobyty ogólne na jeden udział).

Nie, właściciele planują swoje pobyty w oparciu o dostępność w czasie rzeczywistym; nie ma ustalonej kolejności wyboru dat. Daje to wszystkim właścicielom równy dostęp do ważnych dla nich dat, niezależnie od tego kiedy kupili swój dom.

Właściciele mogą jednocześnie posiadać do 4 pobytów ogólnych na 1/8 posiadanego udziału. Pobyty muszą trwać co najmniej 2 noce. Pobyt trwający od 2 do 7 nocy liczy się jako jeden pobyt ogólny, a pobyt trwający od 8 do 14 nocy liczy się jako 2 pobyty.

Maksymalna długość pobytu zależy od posiadanych udziałów. Właściciele jednego udziału mogą cieszyć się pobytem od 2 do 14 nocy. Pobyt trwający od 2 do 7 nocy liczy się jako jeden pobyt ogólny, a pobyt trwający od 8 do 14 nocy liczy się jako 2 pobyty ogólne. Właściciele dwóch udziałów mają możliwość rezerwacji pobytu do 28 nocy. Poza sezonem właściciele mają również możliwość przedłużenia pobytu.

Nie. Aby zapewnić stały dostęp wszystkim właścicielom, okres między datą wyjazdu, a datą kolejnego przyjazdu musi być równy lub większy niż liczba nocy ostatniego pobytu.

Daty specjalne obejmują wybrane Święta, a także popularne wydarzenia lokalne. Różnią się one w zależności od regionu, ale są wyraźnie oznaczone niebieską kropką w kalendarzu planowania w aplikacji Primio.

Właściciel może mieć jednocześnie zarezerwowany  jeden pobyt w specjalnej dacie na udział.

System planowania Primio został zaprojektowany tak, aby był sprawiedliwy. Każdy właściciel ma zagwarantowaną jedną datę specjalną na udział. Zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze możesz zapewnić sobie pierwszy wybór daty specjalnej w danym roku (np. Boże Narodzenie), ale nasz 24-miesięczny kalendarz pobytu daje Ci możliwość rezerwacji tej daty w przyszłości.

Właściciele mogą rezerwować swój dom od 2 dni do 24 miesięcy przed przyjazdem. Na przykład, jeśli dziś jest 21 października 2023 r., możesz ustawić daty przyjazdu od 23 października 2023 r. do 30 października 2025 r. włącznie.

Prosimy o anulowanie nadchodzących pobytów, gdy tylko zmienią się plany – co najmniej 30 dni przed przyjazdem. Wczesne anulowanie rezerwacji pomaga nam zmaksymalizować czas kalendarzowy otwierając je dla innych właścicieli. Anulowanie rezerwacji w terminie krótszym niż 30 dni jest dozwolone tylko dwa razy w ciągu 12 miesięcy bez ponoszenia kary. Przy trzecim późnym anulowaniu rezerwacji, jeden dostępny pobyt zostanie zamrożony na okres 30 dni.

Jeśli data jest wyświetlana jako dostępna w kalendarzu, możesz natychmiast zarezerwować pobyt. Wówczas zarezerwowany pobyt będzie widoczny zakładce Nadchodzące w sekcji Pobyty w aplikacji Primio.

Standardowy przyjazd to 14:00, a wyjazd to 12:00, ale właściciele mogą poprosić o wcześniejsze przyjazdy i późniejsze wyjazdy. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić te prośby, jeśli pozwoli na to kalendarz i harmonogram sprzątania. Zostaniesz powiadomiony, jeśli będzie to możliwe na 48 godzin przed przyjazdem i/lub wyjazdem.

Każdy region ma dedykowanego Home Managera, który wspiera właścicieli w zakresie planowania, zarządzania domem, specjalnych życzeń i wszelkich innych kwestii związanych z domem.

Zacznij działać już dziś

Zrób kolejny krok w zakupie wakacyjnego domu.
Masz pytania dotyczące współwłasności? Widzisz ofertę, która wpadła Ci w oko?
Jesteśmy tu, aby pomóc.

Zadzwoń (+48) 530 834 382 lub napisz do nas

    Wyrażam zgodę na kontakt ze mną oraz przetwarzanie Moich danych osobowych przez Primio Sp. z o.o. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili mogę zrezygnować z przetwarzania danych.
    Masz więcej pytań?